نرم افزار دبیرخانه و بایگانی رایگان

هم اکنون نرم افزار دبیرخانه و بایگانی رایگان خود را دریافت کنید

 

نرم افزار CRM آریا با داشتن نسخه کلود به شما کمک میکند که هم اتوماسیون اداری با دبیرخانه و هم نرم افزار بایگانی اطلاعات خود را داشته باشید.

نسخه کلود این نرم افزار کاملا رایگان بوده و فقط با پرداخت هزینه میزبانی میتوانید نرم افزار دبیرخانه خود را داشته باشید کنار امکانات CRM و مدیریت فروش.

 

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی چیست؟

نرم افزار دبیرخانه مسئول ثبت نامه های ورودی و خروجی در دو سطح نامه های داخلی و خارج از شرکت هست.

به صورتی که بدون نیاز به پرونده سازی میتوانید به صورت الکترونیک تمامی نامه های وارده و خارجه شرکت را در این سامانه ثبت و شماره و بعدا مشاهده و یا جستجو کنید.

این نامه نگاری و ثبت نامه نیازمند حریم دسترسی به نامه ها, اعلام نامه جدید به بخش های مختلف شرکت و همچنین بایگانی قوی هست که تمامی این امکانات در دبیرخانه ما گنجانده شده است.

همچنین قابلیت فیلتر های مجزا و جستجو بین نامه و بایگانی سالانه و ماهانه و حتی روزانه نامه های دبیرخانه از ویژگی های ماست.

 

چرا نرم افزار دبیرخانه رایگان آریا؟

در نرم افزار اتوماسیون اداری آریا ما امکان شماره گذاری خودکار, سربرگ ساز, قابلیت مهر و امضا مدیران, قابلیت ساخت قالب نامه و متن را بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی فراهم کرده ایم تا بتوانید یک پکیج کامل از نرم افزار دبیرخانه در اختیار خود داشته باشید.

به این صورت که شما میتوانید داخل سامانه با کمک نرم افزار ساخت نامه با سربرگ شرکت نامه خود را ساخته, توسط بخش اداری تایید شود.

توسط مدیر مربوطه امضا شود و یا قالب متنی آن ذخیره شود و سپس توسط بخش اداری به صورت الکترونیک مثل ایمیل یا با سربرگ شرکت پرینت و به صورت دستی به مشتری ارسال شود.

تمامی امکانات لازم از جمله رونوشت, جواب به نامه و دنباله نامه ها نیز در این دبیرخانه موجود است.

میتوانید تمامی نامه های وارده و خارجه یک شرکت را مشاهده کنید. یا بر اساس شماره و یا متن داخل نامه جستجو کنید.

از امکانات دیگر میتوان به پرونده الکترونیک مشتری اشاره کرد که جدا از تمامی وظایف ساخته شده مربوط به یک مشتری و نامه های تمامی اجزای دیگر مثل پیش فاکتور ها و فاکتور ها و اسناد و غیره نیز در نرم افزار اتوماسیون اداری و CRM آریا امکان پذیر است.

 

کلام اخر

هر شرکت ایرانی نیازمند یک CRM و اتوماسیون اداری برای مدیریت شرکت و الکترونیک کردن وظایف و پرونده مشتری است.

چه بهتر که هر شرکت هر دو این را با یک نرم افزار یکپارچه انجام دهد و هدف از ساخت این سامانه نیز همین بوده که با قیمت بسیار ناچیز و یا نسخه رایگان بتوانید نظم شرکت خود را چندین برابر کرده و همچنین خطای انسانی و یا فراموشی را به کمترین حد برسانید.

مصرف کمتر برگه و قطع درختان نیز همانند سرعت بیشتر کار و کمتر صرف شدن وقت کارکران برای برگه بازی و گرفتن تائییده ها از توفیق های دیگر این کار است.