انتخاب بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری

امروز میخواهیم درباره انتخاب بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری صحبت کنیم و اینکه چه ابزاری باید ملاک باشد.

تعریف نرم افزار اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری و دفتر اندیکاتور جدا از نرم افزار های کمک به فروش و یا خدمات پس از فروش بوده ولی روش کار آن مانند crm میباشد و جدا از ثبت تمامی وقایع و نامه ها به صورت دیجیتال به شما کمک میکند اطلاعات خود را طبقه بندی کرده و کارها سر موعد انجام شود و فراموشی یا خطای انسانی وجود نداشته باشد.

نرم افزار دفتر اندیکاتور به شما کمک میکند تمامی نامه های خروجی و ورودی خود را ثبت دیجیتال کرده و خودکار شماره کنید.

و با سیستم قدرتمند ارجاع در نرم افزار CRM آریا شما میتوانید حتی کارهایی که باید بر روی یک نامه انجام شود را به بخش های مورد نظر ارجاع داده جهت اقدام – مشاهده – اظهار نظر یا حتی پیگیری.

جدا از دفتر اندیکاتور اتوماسیون اداری رایگان آریا به شما کمک میکند نامه های شرکتی خود را با سربرگ شرکت خود بسازید و آن را حتی بدون نیاز به پرینت امضای اسکن شده مدیران کرده و در داخل چرخش کار با تائید نهایی مدیریت و امضا کننده آن به مشتری به صورت فکس یا ایمیل ارسال کرده و یا در نهایت پس از امضا خروجی آن را پرینت کرده و صورت های دیگر برای مشتری ارسال کنید.

پس در کل اتوماسیون اداری جدا از مدیریت وظایف کارمندان و طبقه بندی کردن چرخش کار کارمندان تمامی مراحل نامه نگاری و ساخت نامه  و فرم های اداری را نیز راحتتر میکند.

چرا نرم افزار رایگان اتوماسیون اداری آریا

در ابتدا باید بدانید که اتوماسیون اداری آریا دارای نرم افزار CRM رایگان نیز میباشد.

جدا از آن اتوماسیون اداری آریا رایگان بوده و شما هزینه های 50 ملیونی برای آن نمیکنید.

در نکات دیگر آن کامل بودن تمامی امکانات میباشد بدلیل اینکه در سال 97 ساخته شده و از امکانات روز مانند فکس الکترونیک – ایمیل های آفلاین – بهترین حالت کارتابل کاری نیز بهره میبرد و شما جدا از اینکه نقصی در آن نخواهید دید مطمئن خواهید بود تا سالها هیچ سیستمی این امکانات را با ظاهر و متد جدیدتر و بهتری ارائه نخواهد کرد.

همچنین با توجه به دارا بودن مدیریت ارتباط با مشتری میتواند در یک پکیج هر دو امکان را ارائه دهد چون حتما  مواردی نظیر اینکه  بخش فروش یا بازرگانی نیاز به ارسال نامه و یا دیدن نامه را خواهید داشت.

که برای اینکار نیز خود بخش فروش/بازرگانی از قسمت ساخت پیش نویس نامه اتوماسیون اداری فقط متن نامه را نوشته, توسط مدیر مربوطه تائید و امضا شده و در آخر توسط بخش اداری شماره شده و ارسال میشود و پس از دریافت جواب همه کارهایی که باید انجام شود نیز دوباره ارجاع میخورند که در کارتابل کاری کاربر لیست شوند.

 

امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری آریا

امکانات اتوماسیون اداری در زیر به صورت خلاصه درج خواهند شد. شما همواره میتوانید برای مشاهده بهتر به لیست امکانات نرم افزار CRM آریا رجوع کنید.

  • دارای قسمت ساخت پیش نویس که کاربر متن نامه را فقط نوشته و یا از قالب های متنی قبلا ذخیره شده استفاده میکند
  • پس از تائید مدیر مربوطه و یا امضای دیجیتال مدیر نامه خودکار سربرگ شرکت را گرفته و آماده ارسال شده و به بخش اداری رخداد میدهد
  • توسط بخش اداری خودکار شماره شده و از طریق خود سامانه به صورت ایمیل یا فکس الکترونیک ارسال میشود.
  • جلسات خود را پیشاپیش میتوانید بسازید و پس از برگزاری نیز میتوانید آن را ثبت و صورت جلسه خودکار تحویل گرفته و همچنین تمامی کارهای صورتجلسه به کاربران ارجاع داده خواهند شد
  • تقویم کاری خود را دقیقا مانند تقویم رومیزی مشاهده نموده و از جلسات, وظایف, یادآور های خود در روزهای آتی یا همان روز مطلع شوید.
  • فکس ها و ایمیل خود را همزمان با وظایف خود مشاهده کنید همچی در داخل اتوماسیون اداری.
  • فرم ساز برای اینکه بتوانید به راحتی به صورت گرافیکی فرم های مورد نیاز خود را بسازید و کاربران بتوانند از آن استفاده کنند مانند خرید های روزانه.
  • و بسیاری از امکانات دیگر که در لینک بالا درج شده