نرم افزار CRM رایگان فارسی

با نرم افزار crm آریا آشنا شوید و خصوصیات بارز آن را بشناسید.

نرم افزار اتوماسیون اداری و crm آریا در سال 97 تولید و از یک صفحه طی دوسال و همکاری استفاده کنندگان به بیش از 200 صفحه رسید.

همیشه در نرم افزار CRM آریا مهمترین چیز کاربر پسندی و سادگی ظاهری آن بود و پخش نشدن وظیفه ها که باعث میشود یادگیری و کار با آن بسیار سخت و دل نچسب باشد.

ما در سی ار ام آریا کلیه وظایف از نامه های اداری تا مدیریت پروژه و نامه های داخلی و فرم های اداری(مانند مرخصی) را در داشبورد و یا همان کارتابل کاربر لیست کردیم.

با انجام اینکار کاربر با باز کردن نرم افزار CRM آریا بلافاصله تمامی کارها در تمامی قسمت ها را با اولویت بندی و مرتب شده مشاهده میکند.

اینکه حدود 50 پلاگین از دفتر اندیکاتور و اتوماسیون اداری تا سرنخ فروش و مدیریت پروژه را یکجا جمع کردیم اصلا کار راحتی نبود و چون 10 سال سابقه ما انواع CRM های بازار داشتیم از قبل و طی چندین ماه نوع کار آن را نقشه کشی کردیم.

از نکات دیگر اتوماسیون اداری آریا این میباشد که تا به امروز هر هفته یا نهایت دو هفته امکانات جدید داشته و تمامی مشکلاتی که کاربران داشتند را هر هفته حل و نسخه جدید ارائه کردیم.

و طی این دوسال با رقبای 50 ملیون و بالاتر خود یکسان شده و توانسته با ظاهر کاربر پسند و گردش کار پیشرفته و مدیریت کامل حتی از خیلی رقبای گرانتر خود جلو بزند.

بدیهی هست از کاربران محترم برای وقت گذاشتن و ایراد یابی و پیشنهاد هایی که داشتند قدردانی کنیم.

چرا نرم افزار CRM آریا

  • چندین فرق بین ما و رقبای گران خود موجود هست. در ابتدا شما با نرم افزار CRM آریا هزینه بسیار ناچیزی پرداخته و امکاناتی دقیقا برابر با آنها میگیرید.
  • نرم افزار CRM آریا دارای هسته جدید بوده و از آخرین ایده های CRM و مدیریت پروژه و اتوماسیون بهره برده است.
  • جدا از متد های جدید دنیا با جدیدترین زبان های  های برنامه نویسی نوشته شده و دارای امنیت و سرعتی و امکانات خاص مانند ضبط صدا بجای نوشتن میباشد.
  • پشتیبانی دائمی دارد و هر ساعت شبانه روز کارشناسان پشتیبانی نرم افزار اتوماسیون اداری آریا جوابگوی شما هستند.
  • به روز رسانی هفتگی دارد و هر هفته تمامی ایرادهای گزارش شده و چندین امکان جدید را اضافه خواهد کرد که همه اینها با یک کلیک انجام میشود
  • هم دارای مدیریت پروژه هست هم CRM و هم اتوماسیون اداری و حقوق و دستمزد و هم چرخش کار و به شما کمک میکند با یک نرم افزار متمرکز همه نیاز های شرکت خود را برطرف ساخته و نیازی به چندین نرم افزار و سردرگمی نداشته باشید.

امکانات ویژه اتوماسیون اداری و مدیریت ارتباط با مشتری آریا

جدا از امکانات عمومی همه نرم افزار ها سی ار ام آریا دارای امکانات ویژه ای نیز هست که دیگران از آن بهره مند نخواهند شد.

  • بر پایه اینترنت نوشته شده و جدا از کار در شبکه داخلی شرکت شما در همه جای دنیا نیز قابل دسترسی هست
  • چون بر پایه اینترنت و مرورگر هست اصلا نیاز به سرور چند ده ملیونی ندارد و با ساده ترین سیستم پاسخگوئه نیاز های شماست با نهایت سرعت.
  • نرم افزار crm آریا با تمامی دستگاه ها از ساعت هوشمند تا TV اسمارت کار میکند.
  • API قابلیت اتصال به تمامی نرم افزار های دیگر حتی مالی.
  • بومی است و تمامی امکانات میتواند بنا به درخواست شما تغییر کند و یا سفارشی سازی شود. این امکان به شدت مهم هست در مقایسه نرم افزار CRM ها زیرا همیشه شرکت به سفارشی سازی قسمتی از سامانه نیاز دارد که در مدل های خارجی که فقط بومی سازی شده اند غیر ممکن است.