افزودن ویپ به اتوماسیون و سایت – باشگاه مشتریان برای CRM در نسخه 6.3

نسخه 6.2 و 6.3 اتوماسیون اداری و امکان جدید باشگاه مشتریان و قابلیت اتصال voip به سایت و crm به نرم افزار crm پس از مدت زمان زیادی منتشر شد.

با امکاناتی که در بالا ذکر شد اکنون شما میتوانید مرکز تلفن voip را به سایت و crm متصل کنید.

جدا از این امکان شما اکنون میتوانید از باشگاه مشتریان استفاده کرده و وفاداری مشتریان خود را بالا ببرید.

باشگاه مشریان چیست؟

باشگاه مشتریان محلی برای ثبت مشتریان و خرید های مشتریان میباشد که سپس با توجه به اطلاعات ثبت شده آمار ها و راهکار هایی برای فعال نمودن(افزایش وفاداری مشتری) ارائه میکند.

برای مثال شما میتوانید بازاریاب ها و یا معرف های مشتریان خود را یافت کنید به ازای خرید و یا معرفی به معرف نیز امتیازی اختصاصی دهید.

سپس میتوانید به این معرف ها نسبت به امتیازشان بسته های تخفیفی یا محصولاتی را به رایگان ارائه کنید و یا اتوماتیک با تنظیمات ارائه شده با بازاریابان خود نسبت به تعداد معرفی / خرید مشتریان تسویه حساب کنید.

همچنین میتوانید مشتریانی که چند وقتیست غیر فعال بوده را یافت و به آنان پیامک ارسال کنید و در نهایت با همه این راه کار ها فروش خود را افزایش دهید.

اتصال voip به crm و سایت

شما با اتصال ویپ به سایت و یا نرم افزار اتوماسیون اداری خود زمانی که مشتری با داخلی کارمندتان تماس میگیرد شماره وی از داخل مخاطبین/سازمان ها و … یافت خواهد شد و به کاربر نمایش داده میشود.

یا اگر وجود نداشت میتواند سریعا اضافه کند و یا برای این مخاطب یادداشت هایی در طی صحبت ثبت کند و یا اطلاعات مخاطب را همزمان با صحبت دیده و از مراحلی که قبلا برای مشتری انجام شده اطلاع پیدا کند و دقیقا بداند چه پاسخی باید به مشتری دهد.

جدا از این امکان بالا شما میتواند دقیقه – تماس از دست رفته – فعالیت کارمندان خود را با این ماژول voip برای وب سایت پیگیری کرده و گزارش های مختلف بگیرید.

همچنین صدای ظبط شده و تعداد تماس ها و دقیقه مکالمات و وضعیت آنان نیز در هر مخاطب یا سازمان به صورت جداگانه ثبت میگردد.

 

امکانات بیشماری دیگری نیز در نسخه جدید نرم افزار crm ارزان آریا منتشر شده که شما میتوانید لینک کامل آن را از به روز رسانی crm مشاهده کنید. و یا اطلاعات کاملتری از قسمت امکانات نرم افزار crm و اتوماسیون اداری آریا دریافت کنید.