دریافت رایگان نرم افزار سی ار ام CRM

نرم افزار CRM رایگان شد

به مناسبت استفاده 200 شرکت از این نرم افزار از ابتدای سال, تصمیم بر آن شد تا مدت محدود لایسنس CRM آریا ابری به صورت رایگان ارائه شود(پس از مدت محدود اشخاص دارای لایسنس مشکلی نخواهند داشت و سروسشان قطع نخواهد شد).

اکنون میتوانید از نرم افزار CRM آریا به صورت رایگان در شرکت/دفتر کوچک یا بزرگ خود استفاده کنید.
نرم افزار CRM آریا ساخت ایران و تمامی نیاز های شرکت های ایرانی را در خود جای داده بدون امکانات اضافه یا فقط غیر مناسب برای شرکت های ایرانی.

نرم افزار اتوماسیون اداری و CRM آریا در سال 98 تولید شده و از جدیدترین متد ها که البته کاربردی ترین متد های روز دنیاست استفاده میکند.

از امکانات نرم افزار CRM با متد جدید آریا:
  1. اکنون بجای نوشتن همه چیز میتوانید با زدن یک دکمه صدای خود را ضبط کنید و شنونده هم بدون نیاز به دانلود و … میتواند با یک کلیک صدای شما را گوش داده و حتی جواب را هم با متن یا با ضبط صدا بدهند.
  2. استفاده بی شمار از حالت drag & drop بدین صورت که شما برای مدیریت وظیفه های پروژه خود لازم نیست با جدول های تو در تو  و گیج کننده سر کار داشته باشید با گرفتن و کشیدن وظیفه ها میتوانید حالت آنان را تغییر دهید.
  3. استفاده از مدرنترین حالت جدول ها که به شما امکان ویرایش درجا – ثبت درجا و گزارش گیری و فیلتر کردن درجا میدهند و لازم نیست برای تک تک این کار ها چندین صفحه عوض کنید.

 

برخی از مشتریان نرم افزار CRM آریا عبارتند از:
  • دانشگاه سپهر با بیش از 4000 کاربر
  • شرکت دانش بنیاد معین زیست با بیش از 70 کارمند
  • شرکت بازرگانی فولاد آراد با بیش از 30 کارمند

همانطور که مشاهده میکنید اسکریپت CRM و اتوماسیون اداری آریا از شرکت بازرگانی تا دانشگاه را پوشش میدهد و این را میتوان متشکر از قابلیت سفارشی سازی کاملا آزاد آن دانست.

همچنین اگر شما استفاده کننده از این نرم افزار باشید قبل از تحویل کامل دقیقا با روال شرکت شما سازگار میشود و لازم نیست شما شرکت خود را راه پیشفرض CRM یکی کنید.

 

برای دریافت نرم افزار CRM آریا روی کلمه کلیک کنید.