پلاگین تماس خودکار با مشتریان

پلاگین تماس خودکار با مشتریان به نرم افزار CRM آریا افزوده شد.

با پلاگین تماس خودکار با مشتریان میتوانید با شماره تلفن مشتریان تماس گرفته و پیام از پیش ضبط شده را برای آنان پخش کنید.

تماس صوتی خودکار چیست؟

با توجه به مجهز شدن مخابرات و پیشرفته شدن امکانات تماسی کشور عزیزمان اکنون میتوان به صورت دیجیتالی تماس ها را مدیریت کرد.

بارها شده که گوشی شما زنگ خورده پیامی پخش شده  و سپس قطع میگردد.

این پلاگین دقیقا همین کار را انجام داده و میتوانید لیستی از مشتریان را انتخاب و برای آنان پیام صوتی مورد نظر خود را پخش کنید.

نیاز های برقراری تماس خودکار چیست؟

شما فقط به یک اکانت داخل سایت آوانک دارید و سپس اطلاعات یوزر و رمز خود را در داخل نرم افزار اتوماسیون اداری و CRM  آریا وارد میکنید.

پس از وارد کردن اطلاعات صداها و پیام های ضبط شده خود را در سایت بارگذاری کرده و سپس هرموقع نیاز داشتید با مشتریان مورد نظر خود را فیلتر  کرده و با آنان تماس صوتی خودکار گرفته و پیام خود را پخش میکنید.

آیا فقط در نرم افزار CRM شما قابل استفاده میباشد؟

خیر, همانطور که میدانید نرم افزار  CRM ما قابلیت سفارشی سازی بینهایت دارد و همچنین قابلیت اتصال به وب سایت و یا پرتال مشتریان شما دارد

بنابراین میتوانید فرمی در سایت خود گذاشته و آن را به CRM وصل کنید و زمانی که کاربر فرم خود را پر کرد به صورت خودکار تماس با کاربر گرفته خواهد شد و پیام شما پخش خواهد شد.

تماس خودکار با لیستی از مشتریان

بله شما میتوانید لیست از شماره تلفن ها و یا مشتریان انتخاب کنید و با همه لیست شماره تلفن ها  و یا مشتریان انتخاب شده شما تماس گرفته شود به صورت خودکار و پیام دلخواه شما ذکر شود.

تماس و خواندن متن بجای صدا وجود دارد؟

بله شما قادر خواهید بود بجای پخش صدای ضبط شده متنی را برای مشتری ارسال کنید و خود سیستم متن مورد نظر شما را برای کاربر میخواند.