نرم افزار crm تحت وب

مزایای نرم افزار crm تحت وب چیست؟

نرم افزار CRM تحت وب در جهات بسیار زیادی تفاوت ها و مزیت هایی نسبت به نسخه های نرم افزاری نصبی دارد که در این مقاله شما را با آن آشنا میکنیم.

شما با نرم افزار crm و اتوماسیون اداری تحت وب چند مزیت را دارا هستید که به شرح زیر میباشد:

  1. از همه جا حتی بیرون شرکت و خانه و خارج از کشور در دسترس است.
  2. نیاز به سیستم عامل خاص و سخت افزار خاصی نداشته  و نصب کردن روی سیستم ها را ندارد و فقط کافیست سیستم یک مرورگر داشته باشد تا بتواند دسترسی به CRM داشته باشد.
  3. جدا از سیستم بر روی موبایل , تبلت نیز به سادگی باز میشود و کار چک کردن آن را بسیار راحت میکند.
  4. قابلیت اتصال به انواع وب سرویس ها را دارد و دقیقا برعکس نرم افزار های تحت ویندوز اتوماسیون اداری میتواند به طیف وسیعی از خدمات آنلاین از جمله voip – fax – پنل پیامک ها – نرم افزار های مالی و حتی حضور و غیاب و … اتصال پیدا کند.

پنج تفاوت بالا فقط اصلی ترین دلیل ها برای انتخاب نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب هستند و تفاوت های بی شمار دیگری نیز دارد.

مثلا استفاده از منابع کم سرور و حتی نیاز نداشتن به سرور اختصاصی و استفاده از منابع کمتر تک تک سیستم های کاربران که به آنها وصل میشوند.

از مزایای دیگر میتواند به تداخل نداشتن با دیگر نرم افزار ها اشاره کرد که و نیاز نداشتن به نصب مجدد زمانی که سیستم عامل کاربر خود را تغییر میدهید.

قابل ویروسی شدن نیست و برخلاف باور عمومی امنیت نرم افزار های تحت وب (در صورت داشتن سرور امن) بسیار بیشتر از نرم افزار های نصبی میباشد.