نرم افزار دبیرخانه رایگان

نرم افزار دبیرخانه در سامانه آریا به صورت رایگان!

شما با دریافت رایگان سامانه آریا یک نرم افزار دبیرخانه به صورت رایگان دارید.

که از امکانات آن میتوان ساخت نامه مانند microsoft world اشاره کرد که دقیقا با سربرگ شرکت شما نامه را خروجی PDF یا پرینتی میدهد.

خودکار نامه های شما را شماره کرده و حتی به صورت اتوماتیک نامه ها را از فکس الکترونیک و ایمیل دریافت و با یک کلیک به نامه های اندیکاتوری ارسالی یا دریافتی اضافه میکند.

در سامانه آریا با نرم افزار دبیرخانه میتوانید چرخش کار نیز داشته باشید و زیر تک تک نامه ها به کارکنان ارجاعات جهت مشاهده/اضهارنظر/اقدام و یا پیگیری زده که بدین صورت در کارتابل کاربر لیست شده و شروع به انجام آن میکند.

از امکانات دیگری که سامانه آریا برای نرم افزار دبیرخانه ارائه میدهد امضای واقعی روی برگه هاست که شما فقط کافیست یکبار امضای اشخاص را افزوده  و به سیستم اضافه کنید تا پس از آن کاربران لازم بتوانند نامه های مربوطه خود را امضا کرده و به صورت ایمیل/فکس/پرینت خروجی نامه گرفته شده و با خود سامانه یا پست به مشتری ارسال شود.

سامانه آریا به شدت قوی روی بخش اداری خود کار کرده و شما را از هرگونه نرم افزار دیگر مانند office -photoshop – powerpoint بی نیاز میسازد.

همچنین چک کردن چندین جا برای ایمیل/فکس را نیز حذف کرده و همگی را خود انجام داده و به صورت عکس و PDF جلوی شما قرار میدهد با سیستم رخداد دهی و کارتابل قوی.

چرا به نرم افزار دبیرخانه نیاز دارم؟

شما با نرم افزار دبیرخانه سامانه آریا همه نامه های خود را بصورت الکترونیک و بدون نیاز به پرونده سازی و با اطلاعات کامل ثبت میکنید.

اینکار به شما کمک میکند با چندین حرف نامه مربوط خود را جستجو و پیدا کنید.

همچنین کمک میکند فیلتر های مخصوص گذاشته و خروجی اطلاعات را آنطوری که میخواهید دریافت کنید.

نامه ها ایمن شده و گم شدن و یا خراب شدن در آن وجود ندارد.

هر نامه میتواند چرخش کار و ارجاع داشته باشد و به محض دریافت نامه برای اشخاص مربوطه جهت مشاهده/اقدام ارجاع زده و با کارتابل فوق پیشرفته آنان را پیگیری و نتیجه قابل قبول به دست آورید.

نرم افزار دبیرخانه طبقه بندی نامه ها خودکار انجام داده و شما با چندین کلیک میتوانید کلیه نامه های مربوط به یک مخاطب و یا سازمان را مشاده و یا نامه های دعوت نامه از اول سال را مشاهده کنید.

حریم شخصی را نیز نباید از یاد برد تمامی نامه ها توسط اشخاصی که شما انتخاب میکند قابل مشاهده هست و یا افرادی که نامه اندیکاتوری به آنان ارجاع خورده.

 

تفاوت نرم افزار اندیکاتور سامانه آریا با دیگر نرم افزار اندیکاتوری

اول از همه باید ذکر کرد نرم افزار CRM آریا فقط اداری نیست و یا فقط دفتر اندیکاتور بلکه کلیه امکانات را یکجا در اختیار دارد.

پس شما جدا از مرتب سازی نامه ها و الکترونیک کردن آنها میتوانید چرخش کار و ارجاعات و پیگیری لازم را روی نامه ها داشته باشید.

میتوانید آماری که نیاز دارید را از آن دریافت و یا با فیلتر مورد نظر خروجی سفارشی به هر صورت که میخواهید دریافت کنید.

به سیستم فکس و تمامی ایمیل ها متصل هست و بدون نیاز به کار خاص و پرینت و حرام کردن برگه خودکار همه نامه ها به صورت دیجیتال دریافت میشود.

قابلیت امضا الکترونیک دارد و با چرخش کار میتوانید امضا را از مدیران خود بدون تماس و مراجعه حضوری دریافت کنید.

قابلیت ساخت نامه دارد و شما بدون نیاز به هیچ نرم افزار جانبی میتوانید نامه های شرکتی با سربرگ مخصوص شرکت خود را بسازید.