نسخه 6.7 نرم افزار CRM رایگان آریا

نسخه 6.7 نرم افزار CRM رایگان آریا منتشر شد.

در این نسخه امکانات زیاد و مهمی افزوده شده و همچنین مشکلات زیادی که کاربران گزارش کرده بودند حل شده خلاصه آن به شرح زیر میباشد.

توجه داشته باشید همیشه تغییرات کلی را میتوانید از صفحه به روز رسانی های نرم افزار اتوماسیون اداری آریا مشاهده کنید.

مشاهده ریز فعالیت های کاربران در برنامه CRM آریا

 

مشاهده فعالیت های کاربران
مشاهده فعالیت های کاربران

اکنون تمامی فعالیت های کاربران از جمله افزودن های رکورد در همه فرم های فرم ساز, ویرایش ها و حتی ثبت یادداشت ها در سامانه قابل مشاهده هست که قابلیت فیلتر و همچنین تعداد کل فعالیت کاربر را داراست تا متوجه شوید چقدر فعالیت در سامانه داشته.

این امکان تا یک ماه فعالیت های همه کاربران را ذخیره میکند که به مدیران این امکان را میدهد تا به راحتی میزان فعالیت های نیرو های خود را مشاهده و آنان را پاداش یا توبیخ دهند.

همچنین تمامی فعالیت ها با لینک بوده و خود کاربران نیز میتوانند اگر چیزی را فراموش کردند از این امکان برای مراجعه مجدد به رکورد استفاده کنند.

ثبت لگ برای تمامی تغییرات در CRM

ثبت لگ تغییرات در نرم افزار CRM
ثبت لگ تغییرات در نرم افزار CRM

اکنون تمامی ویرایش ها در همه فرم ساز ها ثبت و نگه داری میشوند.

همچنن تغییری که انجام شده و مقدار قبلی آن ثبت خواهد شد تا از همه مقادیر قبلی اطلاع داشته باشید.

این امکان شما را قادر میسازد که در اصل هیچ رکوردی را از دست نداده و قبل و بعد تمامی ویرایش ها را زیر نظر داشته باشید و حتی میزان کار روی یک رکورد را مشاهده کنید و طول زمانی بین آن را.

تقویم کاری آنلاین و ثبت رویداد های کاری

تقویم کاری آنلاین در CRM

اکنون جدا از یادآور ها تمامی ارجاعات تاریخ دار انجام شده یا نشده و تمامی جلسات آتی که شما در آن حضور دارید در تقویم کاری لیست میشود که جدا از این مورد تغییرات زیاد دیگری نیز در این قسمت انجام گرفته.

این امکان به کاربران و مدیران این امکان را میدهد تا راحت تمامی وظیفه ها و فعالیت های خود را در روز های شلوغ مشاهده کنند و تمامی کارهای روزانه خود را به راحتی در آن ثبت کنند

امیدواریم از اینکه نرم افزار CRM و نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان آریا را انتخاب کرده اید خرسند باشید.

به روز رسانی نرم افزار CRM از این پس ماهانه انجام خواهد گرفت و با سیاست جدید شرکت نسخه های cloud نرم افزار Crm دیگر به با خرید دریافت به روز رسانی رایگان ندارد و باید هزینه آن را پرداخت کنند.