6 دلیل برای اینکه هر کسب و کاری به وبسایت نیاز دارد

اگر شما یک کسب و کار دارید یا میخواهید شروع به راه اندازی یک کسب و کار کنید و هنوز در مورد داشتن وبسایت مردد هستید لازم است این مقاله را تا انتها بخوانید. چرا که در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که چرا هر کسب و کاری نیاز به یک وبسایت دارد. در پایان شما میتوانید تصمیم بگیرید که وبسایت داشته باشید یا کسب و کار خود را به صورت محلی و غیر آنلاین ادامه بدهید

  1. داشتن وبسایت هزینه زیادی ندارد

هزینه ای که برای داشتن وبسایت باید انجام بدهید در برابر هزینه هایی که برای اجاره مغازه، مطب یا دفتر و … میپردازید بسیار ناچیز است. ولی وبسایت برای شما حکم یک شعبه جهانی با مشتریانی از سراسر دنیا دارد. و شما را به تمامی افرادی که نمیشناسید ولی مشتری احتمالی شما هستند هم معرفی میکند.

  1. داشتن وبسایت اعتبار شما را افزایش میدهد

نداشتن وبسایت به معنای بی اعتبار بودن کسب و کار شما نیست ولی داشتن وبسایت نوعی برند سازی است که به کار شما وسعت میبخشد و شما را در میان رقبایتان چشمگیر تر میکند. با داشتن وبسایت “گوگل” به شما اعتبار میبخشد و وقتی شما در میان وبسایت هایی باشید که گوگل به مخاطبان خود پیشنهاد میدهد، هیچ کس نمیتواند اعتبار شما را زیر سوال ببرد!

  1. وبسایت به سوالات پر تکرار مشتریان شما پاسخ میدهد

مشتریانی که به وبسایت شما مراجعه میکنند از طریق صفحه درباره ما شما را میشناسند و از طریق سوالات متداولی که روی وبسایت قرار داده اید پاسخ پرسش های خود را یافته اند و حتی لیست محصولات و خدمات شما را مشاهده کرده اند و حال با شما تماس میگیرند تا صحبت های تکمیلی خود را انجام بدهند. از این رو داشتن وبسایت به شما کمک میکند تا تماس های مکرر و پرسش های تکراری را به حداقل برسانید پس در زمان و انرژی شما صرفه جویی میشود.

 

  1. وبسایت برای شما برند سازی میکند

اولین گام برای برند شدن داشتن وبسایت است. شما قطعا برند های معتبری در دنیا میشناسید که محصولات با کیفیتی تولید میکنند اما در کنار آن هزینه ای چند برابر بیشتر از محصولات غیر برند از مشتری دریافت میکنند. و در نهایت سود بیشتری عاید آنها میشود. شما هم میتوانید با داشتن وبسایت اولین گام برای برند سازی را بردارید.

 

  1. داشتن وبسایت یعنی صرف انرژی کمتر و مشتری بیشتر

داشتن وب سایت مشتریان جدیدی را از شرق تا غرب و شمال تا جنوب کشور به سمت کسب و کار شما جذب می‌کند و باعث می‌شود درآمد بیشتری کسب کنید. ۸۱٪ از افراد قبل از تصمیم گیری برای خرید، مشاغل یا خدمات آنلاین را در گوگل سرچ میکنند

می‌کنند. اگر وب سایتی ندارید پس هیچ فرصتی برای گرفتن سهمی از این بازار ندارید.

داشتن وبسایت شما را از محدوده فیزیکی شهر و محله خودتان خارج میکند و تمامی مشتریانی که به خدمات شما نیاز دارند را به سمت شما هدایت میکند.

حتی اگر به کسب و کار خود دسترسی نداشته باشید، وب سایت شما ۳۶۵ روز سال، ۷روز هفته و ۲۴ ساعته در دسترس است. وب سایت شما به عنوان حامی همیشه فعال شما در طول شبانه روز و خارج از ساعات اداری عمل می کند.

 

  1. اعتماد بیشتری جلب کنید

بسیاری از فروشگاه های اینستاگرامی فروش آنلاین خود را دارند ولی مخاطبان کمتر میتوانند به آنها اعتماد کرده و از آنها خرید کنند ولی وبسایت ها، با اتصال به درگاه پرداخت ایمن و نماد های اعتماد الکترونیک جلب اعتماد بیشتری داشته و حتی در صورتی که فروش آنلاینی وجود نداشته باشد وجود یک وبسایت برای معرفی یک شرکت میتواند اعتبار یک کسب و کار را چندین برابر کند.

چرا هر کسب و کاری نیاز به یک وبسایت دارد

در این مقاله لایل کافی برای لزوم داشتن وبسایت برای کسب و کار ها را عنوان کردیم. در صورتی که تمایل دارید وبسایت داشته باشید ما تیم پایاوب را برای این کار به شما معرفی میکنیم.

تیم پایاوب  با تجربه 8 ساله در طراحی وبسایت و سئو وبسایت در سریع ترین زمان ممکن وبسایت شما را طراحی کرده و به صورت تضمینی وبسایت شما در صفحه اول گوگل قرار میگیرد و شما در میان رقبای خود تبدیل به یک برند میشوید.

برای طرای وبسایت خود (با پایاوب تماس بگیرید)tell:09133396630