خروجی فاکتور رسمی در نسخه 8.7 نرم افزار CRM

با سلام خدمت کاربران گرامی

خروجی فاکتور رسمی در نسخه 8.7 نرم افزار CRM و اتوماسیون اداری آریا منتشر شد.

سال جدید را انشالله پر توان شروع و سالی پر از شادی و احساس خوب برای شما آرزومندیم

2 نسخه جدید در ایام عید منتشر شد که در آن افزوده شدن قابلیت مقدار پیشفرض گذاری برای فیلد های فرم ساز

و امکان فاکتور به 2 صورت شرکتی متصل به انبار داری و حالت سریع فروشگاهی بدون نیاز به تائید و خروج از انبار و غیره منتشر شد.

همچنین با توجه به امکانات زیادی که در نیم سال دوم منتشر شده لازم بود تا فیلم های آموزشی نیز جدید شوند که در زیر قابلیت مشاهده و دانلود آنها را دارید.

آموزش نرم افزار CRM

آموزش شروع کار برای اشخاصی که به تازگی این نرم افزار را تهیه و تحویل گرفته اند به شرح زیر میباشد

که کمک میکند دوباره کاری نداشته و اصول کار نرم افزار تعریف کاربر و چارت سازمانی را یاد بگیرید.

 

آموزش بخش های اصلی و کلی که همه باید یاد بگیرند نیز به صورت جداگانه ساخته شده که کمک میکند با بخش ها و معانی مختلف CRM آشنا شوید

 

بخش فروش جداگانه توضیح داده شده که ماژول های فروش را به صورت خلاصه و نحوه کار و مراحل فروش را توضیح داده که نیاز هست مدیریت و نیرو های فروش کاملا با این قسمت ها برای افزایش فروش خود در CRM آشنا شوند

آموزش بخش اداری که شامل نامه ها اندیکاتوری و ساخت نامه با سربرگ شرکت میباشد نیز به صورت جداگانه توضیح داده شده که در قسمت زیر قابل دانلود/مشاهده هست.

بخش تقویم و تقویم مشترک و رویداد ها نیز در آموزش زیر موجود میباشد.

آموزش تعریف کالا و آموزش انبار و انبار داری و آشنایی با معانی حواله خروج و ورود کالا و نحوه کار آن در نرم افزار َآریا نیز در بخش زیر توضیح داده شده است.

آموزش بخش اداری و فرم های سازمانی که شامل مرخصی – تعریف جانشین, ماموریت, درخواست مساعده, درخواست خرید کالا و یا درخواست کالا یا دورکاری و غیره نیز در بخش زیر توضیح  داده شده است.

آموزش نامه درون سازمانی و آموزش سپردن وظیفه به چارت سازمانی و افراد سازمان و همچنین آموزش پشتیبانی مشتریان نیز در بخش زیر داده شده است

برای آموزش کار با جلسات , ساخت جلسات آتی, ساخت صورت جلسه آنلاین و آموزش نرم افزار مدیریت جلسات نیز در بخش زیر توضیح داده شده است.

برای آموزش کلی و ویرایش فرم های فرم ساز و ماژول ساز بخش زیر را دنبال کنید. در قسمت زیر فقط توضیحات کلی ویرایش و معانی فرم ساز توضیح داده شده.

برای آَموزش پیشرفته فرم ساز که ساخت فرم  ویرایش و افزون فیلد ها و نحوه کار با گردش کار و مخفی سازی و معانی بلوک ها را توضیح داده آموزش زیر را دنبال کنید

برای آموزش اتصال ماژول ها یا فرم ها  به یکدیگر و پرونده سازی با تکمیل فرم ها آموزش زیر را دنبال کنید

برای آموزش قسمت های مختلف ادمین که البته بعضی از آنها در آموزش شروع کار با CRM آمده آموزش زیر را دنبال کنید که همه منو های داخل بخش مدیریت را توضیح داده.