نرم افزار crm رایگان

آریا شامل نسخه نرم افزار crm رایگان میباشد

 

شرکت های بسیار کوچک و یا اشخاصی که برای انجام کار های شخصی خود به سی ار ام نیاز دارند میتوانند از نسخه کلود ما که کاملا رایگان هست و فقط هزینه میزبانی یا همان هاست را لازم است پرداخت کنند استفاده کنند.

نسخه رایگان نرم افزار سی ار ام آریا هیچ کمبودی نسبت به نسخه های پولی از نظر امکانات نداشته و فقط تفاوت آن به پشتیبانی, سفارشی سازی, دسترسی به فایل های سی ار ام بازمیگردد که در این نسخه موجود نیست.

نرم افزار سی ار ام چیست

هر شرکت چه بزرگ چه کوچک و چه دفتر نیاز به نرم افزاری برای ثبت اطلاعات و پیگیری اطلاعات و یا مشتریان میباشد.

نرم افزار سی ار ام یا به اصطلاح نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان این امکان را برای شما فراهم میکند که به راحتی تمامی اطلاعات مشتریان, پرونده های آنها, وظیفه های کارکنان و حتی مرخصی ها را از طریق یک نرم افزار یکپارچه اتوماسیون اداری و سی ار ام مدیریت کنید.

 

جدا از ثبت و درج اطلاعات و ساخت پرونده مشتریان و وظیفه های درون سازمانی این نرم افزار شما را قادر میسازد با اطلاعات وارده بتوانید گزارش های دلخواه از اطلاعات خود دریافت کنید و حتی میزان کارکرد کارکنان خود را نیز بسنجنید.

 

بهترین نرم افزار سی ار ام crm

بهترین نرم افزار سی ار ام شامل نرم افزاری میشود که با حفظ امنیت و سرعت بتواند بیشترین امکانات را برای کاربران خود فراهم کند.

تفاوت سامانه ما با دیگر سامانه ها 1 تحت وب بودن است که شامل مزیت هایی مانند با همه دستگاه در دسترس بودن, بدون نیاز به سخت افزار قوی, و دسترسی درون و بیرون سازمانی میباشد.

دیگر تمامی نرم افزار هایی که روی سیستم نصب میشوند منسوخ شده و به هیچ کس پیشنهاد نمیشود, حتی نرم افزار های حسابداری.

 

دیگر تفاوت که ما را بهترین نرم افزار crm مشخص میکند بومی بودن نرم افزار است که کلا از 0 توسط ما ساخته شده و این قدرت را به ما میدهد تا همه جای نرم افزار را به سلیقه مشتری ویرایش و یا به آن امکانات اضافه کنیم.

متسفانه بدی نرم افزار های خارجی فارسی شده مانند crm vtiger این هست که شاید بتوان به ان ماژول جدید اضافه کرد ولی بدون شک هیچ کس قادر نخواهد بود تغییرات وسیع در امکانات از قبل طراحی شده نرم افزار دهد و شما باید شرکت خود را با نرم افزار یکی کنید!

از مزیت های دیگر نرم افزار رایگان اتوماسیون اداری آریا یکپارچه بودن آن هست که باعث میشود هم اتوماسیون اداری و هم سی ارم ام و هم نرم افزار حسابداری را یکجا داشته باشید و هر قسمت از اطلاعات در یک نرم افزار جدا گانه نباشد.

 

راه های افزایش فروش

دیگر هنر نرم افزار crm افزایش فروش شماست که با امکانات وسیعی که برای بخش فروش فراهم اورده کمک میکند سرنخ های فروش را به مشتری تبدیل کنند و پیگیری ها از قلم نیوفتاده و حتی دلیل های شکست مشخص شود تا دیگر تکرار نشوند.

 

کارتابل مشتری

شما میتوانید جدا از اینکه به کارکنان خود پنلی بدهید تا همه وظایف خود را یکجا و یکپارچه در کارتابل کاری خود ببینند بلکه میتوانید برای مشتریان خود نیز کارتابل مشتری آماده سازی کنید.

بدین صورت که مشتری میتواند از طریق ایمیل یا تیکت با بخش های مختلف شرکت شما در ارتباط باشد. بتواند پیش فاکتور ها و وضعیت پروژه های خود را ببنید و یا حتی فاکتور های خود را پرداخت کند.