گزارش گیری | نمودار ساز در نسخه جدید سی ار ام

با نسخه جدید 9.4 نرم افزار سی ار ام گزارش و نمودار های خود را بسازید

در اخرین نسخه نرم افزار CRM آریا تغییرات بسیار زیادی انجام شده که به شرح زیر میباشد.

تقویم کاری

اکنون میتوانید رنگ کاربران در تقویم اشتراکی کاری را خود تائین کنید و همچنین تمامی امکانات و مشکلات مطرح شده توسط کاربران در این تقویم اضافه شده

فرم ساز

فرم ساز و ماژول ساز قدرتمند ترین بخش سامانه است که طی هر اپدیت قوی تر از قبل نیز میشود.

در این آپدیت ماژول جدید فیلتر ساز/نمودار ساز اضافه شده که توضیحات آن به همراه ویدئو را میتوانید در لینک این متن مشاهده کنید.

امکان ساخت نمودار و فیلتر محدود به کاربرانی شده که در هر فرم انتخاب میکنید و این تنظیمات در ویرایش فرم است.

ویجت ها کاربردی

اکنون در تنظیمات پروفایل ویجت ها را در دو بخش چپ و راست مشاهده میکنید و میتوانید ویجت های خود را مکان دهی کنید و نمایش ویجت ها و مکان دهی آنها بسیار بهبود بخشیده شده است.

ویجت جدیدی با نام مینی لیست ساخته شده تا بتوانید ستون هایی از فرم ها را در داشبورد خود اضافه کنید . دقیقا مانند لیست مخاطبین با این تفاوت که میتوانید ستون های خاص و ترتیب خاص و همچنین با فیلتر دلخواه خود در داشبورد اضافه کنید(برای مثال مخاطبین من – مخاطبینی که طی 10 روز گذشته ساخته شده ولی هنوز فاکتور ندارند و ……… شروط).

ویجت جدیدی نا نام یادداشت اضافه شده که دقیقا مانند یادداشت شخصی هست و شما را قادر میسازد یادداشت های شخصی بیشتر با نام های دلخواه اضافه کنید.

ویجت نمودار نیز اضافه شده که میتوانید نمودار های ساخته شده در ماژول نمودار ساز را در داشبورد خود نیز اضافه کنید جدا از بالای لیست فرم.

حریم شخصی متمرکز

در قسمت مدیریت این صفحه جدید ساخته شده. قبلا باید هر فرم را جدا ویرایش میکردید و حریم مشاهده – افزودن و ویرایش و غیره را در ان ویرایش میکردید.

زمانی که گروه کاربری جدیدی به چارت سازمانی شما اضافه میشد این کار خیلی سخت بود و نیاز بود حدودا همه فرم ها یکبار ویرایش شود و دسترسی به این گروه کاربری داده شود و همچنین جایی برای دیدن حریم یک گروه کاربری نبود.

این صفحه جدید دقیقا برعکس عمل میکند شما یک گروه کاربری انتخاب میکنید و تمامی حریم های آن گروه در همه فرم ها را میتوانید مشاهده و از همان جا ویرایش کنید.

تاریخ ها

تاریخ ها و فیلتر تاریخ ها بهبود داده شده و اکنون مشکلات فیلترینگ قبل که گزارش شده وجود ندارد و همچنین با ویرایش تاریخ تاریخ اشتباه دیگر مشاهده نمیکنید.

لیست های سفارشی

اکنون هر کاربر میتواند با ورود به صفحه لیست فرمی مانند لیست محصولات, این لیست را به سلیقه خودش ویرایش کند

بدین معنی که میتواند ستون هایی که نیاز دارد را فقط در لیست اضافه کند. ترتیب نمایش ستون ها را تغییر دهد و رکورد های مورد نظر خود را فقط در نمایش لیست انتخاب کند.

همچنین هر موقع مشکلی بود میتواند لیست را به حالت پیشفرض بازگرداند

گزارش گیری

اکنون چنانچه از مخفی کردن ستون ها قبل از خروجی گیری استفاده کنید خروجی نیز شامل ستون های مخفی شده نمیشود.

خروجی گیری های excel, print , csv, بهبود یافته

خروجی جدید PDF اضافه شده.

ویرایش سریع

اکنون زمانی که اطلاعات یک رکورد را مشاهده میکنید چنانچه 2 کلیک پشت سر هم روی فیلدی بکنید ویرایش سریع باز خواهد شد و میتوانید بدون رفتن به صفحه ویرایش یک فیلد را ویرایش کنید

تغییرات کوچک دیگر:

  • اکنون چنانچه پیوست ها نام نداشته باشند دیگر دانلود ان فایل سخت نخواهد بود
  • افزودن مدیریت ویجت ها به داشبورد برای دسترسی سریعتر
  • تعییرات دکمه های کاربردی بالای لیست ها
  • افزودن دکمه ساخت فیلتر و نمودار بالای تمامی صحفات لیست
  • به شروط گردش کار , مینی لیست, نمودار و فیلتر ساز شروط جدید از X روز قبل تا امروز – از X روز قبل به قبل تر – از X روز بعد به بعد تر اضافه شده برای انتخاب دوره های تاریخی بهتر.
  • بهبود کارایی صفحه مدیریت فیلد ها
  • بهبود کارای صفحه لیست فرم ها
  • بهبود کارایی صفحه ساخت فرم جدید
  • بهبود کارایی منو ها
  • و …