نرم افزار مدیریت تولید

نرم افزار مدیریت تولید در داخل سی ار ام.

نرم افزار مدیریت تولید و انبار در دل نرم افزار سی ار ام ما گنجانده شده و به شما به یک نرم افزار یکپارچه اتوماسیون اداری و مدیریت تولید و CRM ارائه خواهد داد.

نرم افزار مدیریت تولید چیست؟

از انبار داری و موجودی کالاهای ریز گرفته تا تک تک مراحل تولید یک سری قطعه به محصول نهایی و سپس درج سریال نامبر و فروش محصول نهایی را نرم افزار مدیریت تولید میگویند.

با نرم افزار تولید میتوانید گزارش های کاملی از زمان و وضعیت فعلی قسمت های تولیدی خود مطلع شوید و حتی نقص ها و مشکلات را از دور مشاهده و بهبود بخشید. همچنین با توجه به این که نرم افزار CRM رایگان ما امکان سفارشی سازی دارد حتی بخش هایی میتوانید درخواست کد دهی و یا نمودار سازی یا فورمول سازی دهید تا فرایند تولید شما چندین برابر شده و کارهای نیرو های شما کمتر و در قسمت هایی اتوماتیک شود.

چرا نرم افزار تولید و بازرگانی آریا؟

با توجه به این که نرم افزار CRM تحت وب ما قابلیت اجرا در همه جا را داشته کار مدیریت را بسیار راحتتر میکند برای اطلاع از کالاهای موجود و فرایند فعلی تولید.

همچنین به صورت یکپارچه کنار نرم افزار اتوماسیون اداری – فروش و بازاریابی و انبار داری هم دارید که همگی یکجا و مرتبط با هم هستند.

یکی دیگر از مزیت های ما قابلیت توسعه هست که چنانچه در بخشی نیاز به سفارشی سازی و یا تغییرات یا حساب خودکار یک سری فورمول داشتید میتوانید درخواست داده و ما آن را برای شما میسازیم تا کار کارکنان شما بسیار کمتر و بخشی از کارهای آنها اتوماتیک شود.

 

چنانچه سوالی داشتید با بخش مشاوره خرید CRM ما مطرح کنید.